2009. november 25., szerda

Javítás!

Kedves Olvasóközönség!

Sokat töprengtem, törtem magam, hogy szint merjek-e vallani. Igen elrontottam, de önhibámon kívül, nem én tehetek róla. Tehet róla a szerző, a honlapszerkesztő, az igazgató, a postás, a rendszergazda, a webfejlesztő… szóval mindenki, de nem én!
És igazán nem is kellene megírnom, lehetne ez egy kellemes meglepetés, de gyötör a lelkiismeret, ha nem mondom meg.
Tehát, hogy mi a gond? Aki nem kíváncsi a korrigálásra most forduljon el. 2009 november 1-én adtam meg téves információkat:

Szerző: Dolák-Saly Róbert
Cím: Agyatlantisz avagy Az ember tragédia
Oldal kb.: 160
Formátum: 168x238
Kötés: kötve
Bolti ár kb.: 3500 Ft
Várható megjelenés: 2009. december

A könyv valójába 240 oldalas és 100 Ft-tal drágább. Hát ez az én vétkem, mely remélem megbocsátást nyer.

Az előrejelzések szerint holnap borús idő lesz akár eső, csapadék is várható és a könyv november 30-án fog megjelenni.

Üdvözlettel: a Szerkesztő

4 megjegyzés:

  1. A Névtelen alatt Gerit kell érteni!

    Szerintem is!!!! Mily borzalom ÓÓÓÓ mily szörnyűséges csapás. Jajjj

    VálaszTörlés
  2. És arról nem is beszélve, hogy a fejlécben el van gépelve a könyv címe. Pfuj.

    VálaszTörlés
  3. és eljött a nov. 30 :P

    VálaszTörlés